Hihna kuristaa kaulassa jälleen. Olo on sellanan että on tukehtumassa jälleen. Nimittäin olen ollut alunperin lasten sairaalassa töissä ja siellä meni pikkaisen huonosti minulla suoraan sanottuna. Siellä oli henkilö kunta omasta mielestäni aivan perseestä ja tämä minun työkaverini oli aivan hirveä ämmä. No se hyvä puoli on siinä, että olen päässyt siitä työ paikasta pois ja minä olen ruvennut sissin hommiin eli olen siellä missä apua tarvitaan.

Hommassa on se hyvä puoli että viikon loput on vapaita, kuin myös pyhät ja päivät ovat on vaihtelevia. No tietysti piti sitten minun piiriin kuulua tämä entinen työ paikkani, jonne juodun menemään huomenna. (VOI PASKA) Osaan jo mielessäni kuvitella miten nämä hoitajat minua katsoo nenä pystyssä. Jotenkin on sellainen tukehduttava olo. Tekisin mitä vain nyt että saisin sellaisen kamalan räkä taudin.