Sen verran nyt paljastan nyt itsestäni että, joskus haaveilen että, olisin tosi sex baby. Nimittäin nyt olen tosi kaukana siitä haaveesta. Ei tälläten tonni keiju minun mielestä voi olla mikään sex baby. Mutta se on kumma että, vaikka olen nyt satakiloinen keijukainen ja vähän ylikin sen salakiloa niin, minä haluaisin että, minusta tehtäisiin sellainen alaston maalaus. Sen sitten voisin laittaa seinälleni.

No jos minä sitten olisin sellainen kissimirri niin, ihan rehellisesti olen haaveillut sitä että voisin koittaa minkälaista olisi sripata suurelle mies joukolle. Olisi kiva kokea sellainen tunne että minä olisin haluttava. Nuorempana minä haaveilin siitä jos minulle tulisi isot rinnat. No onhan minulla jo hyvän kokoiset ja mutta saisivat olla kiinteämmät. Sitten vielä olen haaveillut siitä jos vaikka voisin julkaista eroottisen romaanin joka kertoisi opiskelijoista ja ne sitten suurin suurin piirtein kilpailisi siitä kuka pystyisi houkuttelee Kenitkin omaan sänkyynsä.

Välillä pidän itseäni outona, kun joskus satun haaveilemaan seksistä, tuntuu siltä, kun äidit ei saisi päässä ajatella mitään likaista. Vain kaikki äidit pitäisi suurin piirtein haista pullalle ja olla enkeleitä.

En voi sille mitään että, tykkään seksistä ja päässäni liikkuu kaiken laista mitä tänne en edes kehtaa kirjoittaa.

 

2032037.jpg