Tänään olen pitänyt hautajaiset vanhalle minulle sitten. Toivottavasti sitten huomisesta lähtien syntyy uusi minä.Nimittäin hyvästelin vanhat rakkaat, luotettavat, tuki ja turvan. Nimittäin taivaallisen suklaan ja herkku sipsit.

2198695.jpg

 

No huomenna sitten aloitan laskemaan pisteitä ja saas nähdä miten onnistun huomenna on sitten minulla punnitus.Siinä pirun paholaisen päälle en ole noussut moneen kuukauteen.

 

2198670.jpg

 

Oikeastaan odotan tätä uutta elämää, jos vaikka olo tästä kevenisi. Nimittäin Nystenkin minulla on kaamea olo. Nimittäin tässä tänään ei ole muuta tehnyt kuin syönyt. Tänäänkin olen syönyt kokonaisen ranskan leivän sipsipussin, suklaata. Kyllä sen huomaa mahasta.

Voi luoja mikä kumpu tuossa minun leuan alla. Ei kyllä tiedä sivu profiilin perusteella mihin rinnat loppuu ja mistä maha alkaa.

 

2198691.jpg

 

No on jotain hyvääkin tänään tehty. tietysti ruoka puolella. No aloin tekemään wokki ruokaa.Sinne sitten survoin kanaa, porkkanaa, kukkakaalia, purjoa, paprikaa, mini maissia ja vesi kastanjoita. Kastikkeeksi heitin hapanimelä kastikkeen ja vähän soijaa.

Kyyti pojaksi vähän nuudeleita ja litra vettä. No ukko otti myös sitä ja loppu ruuan syön huomenna päivällä.

 

2198684.jpg